JANA INCOME 4 - 5 ANGKA SEBULAN DENGAN SHAKLEE

KENAPA SITI RAHMAH PILIH BISNES SHAKLEE?

Tidak dinafikan pada mulanya Siti mencari2 bisnes sebab Siti nak setelkan semua hutang yang ada keliling pinggang ni dan berangan nak duduk rumah sambil melayan kerenah anak2.. cam mak2 kita dulu2 kita balek je dari sekolah mak dah siap tunggu depan pintu sambil senyum dan sambut kita dari sekolah.. aduh bahagianya rasa walau busuk mak peluk mak cium. anak2 Siti?kesian... Akhirnya Siti ditemukan dengan upline Siti iaitu Kak Pisah.. Kak Pisah orangnya sempoi, sangat baik hati dan sangat banyak membantu Siti untuk nampak halatuju dalam bisnes ini.

Bila Siti dah lama sikit dalam bisnes ni.. baru Siti nampak.. bisnes ni bukan je boleh bagi apa yang Siti nak dulu, tapi lebih dari itu. 

Jom layan video ni dulu bagi lebih jelas...




Dah tengok Video? macam mana? nak peluk cium anak-anak kita cam Mak2 kita buat dulu tak? jom klik sini tuk daftar ahli... 

Tengok dan bertindak kemungkinan dapat capai impian 50-50 tapi kalau tengok je tanpa tindakan hanya Allah yang maha esa yang tahu kesudahannya..  

PERIHAL SHAKLEE YANG KORANG KENA TAHU !!

Sebelum korang baca lebih panjang ape yang Kak Siti nak pot pet pot pet ni, korang kena faham dan tahu dulu bahawa ada 2 jenis individu yang mendaftar untuk jadi ahli Shaklee iaitu :

1.      Individu yang mendaftar untuk jadi ahli bagi mendapatkan faedah HARGA AHLI / diskaun 20 % - 30 % dari harga runcit dan ahli ni tak semestinya buat bisnes. Tapi ahli ni tetap layak untuk mendapat konsultasi istimewa PERCUMA 24/7 seumur hidup!! haa.. best kan ?

** bermula MAC 2014, pihak Shaklee telah menguatkuasakan harga ahli adalah untuk ahli Shaklee yang berdaftar SAHAJA dan harga runcit adalah untuk bukan ahli.. mana-mana pengedar yang tak mematuhi penguatkuasaan tersebut akan diambil tindakan tegas oleh pihak Shaklee..

2.      Individu yang mendaftar untuk menjana pendapatan dari perniagaan Shaklee.. haa.. kalau korang tergolong dalam golongan ni, korang memang beruntung kerana jumpa blog yang betul yang boleh membantu korang mendapatkan income sehinga 4-5 angka sebulan. Sebab apa? Sebab dengan kepakaran dan pengalaman Kak Siti selama 3 tahun dalam perniagaan Shaklee ni Kak Siti akan ajar korang pulak cam ne nak dapat income yang banyak cam tu.

Nak tak income 4-5 angka sebulan? Tipu kalau kata tak nak kan. Ok jom kita tengok cara-caranya.

CARA UNTUK JADI AHLI SHAKLEE ?

1.      Daftar ahli dengan modal RM80.00 – Pendaftaran dan membership Kit..

2.      Membeli mana-mana kombinasi produk Shaklee melebihi 200uv (point) iaitu bersamaan dengan RM700.00 – Pendaftaran ahli PERCUMA, membership kit dan rebat tunai yang akan dimasukkan ke dalam akaun bank pada 15hb berikutnya.

Anda boleh mengisi BORANGPENDAFTARAN KEAHLIAN di sini atau hubungi Kak Siti di talian 017 2966182..

KELEBIHAN PRODUK SHAKLEE

Satu-satunya produk makanan tambahan yang dijamin selamat dan diperbuat dari sumber semulajadi tampa menggunakan bahan kimia yang merbahaya dan telah melalui ujian klinikal dan mendapat pengiktirafan FDA..

Apa yang BEST SANGAT Shaklee nih ?

TIDAK Mengandungi Paraben
TIDAK Mengandungi Triklosan
TIDAK Mengandungi Phthalates
TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat ( SLS )
TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat ( SLES )
TIDAK Mengandungi 1,4 Dioksana
TIDAK Mengandungi Glikol
TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ”Volatile”
TIDAK Mengandungi Asid Hidroklorik
TIDAK Mengandungi Ammonia
TIDAK Mengandungi Sodium Hidroksida
TIDAK Mengandungi Butyl Cellosolve
TIDAK Mengandungi Formaldehyde
TIDAK Mengandungi Bisfenol-A
TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates
TIDAK Mengandungi Toulene
TIDAK Mengandungi Peluntur Warna
TIDAK Mengandungi Bahan Perisa
TIDAK Mengandungi Pewarna
TIDAK Mengandungi Lemak Trans
TIDAK Mengandungi Pemanis Tiruan
TIDAK Mengandungi Dakwat Toksin
TIDAK Mengandungi Bahan-bahan terlarang

KLIK sini untuk pengesahan..



PRODUK SHAKLEE TIDAK HALAL?

Saban tahun isu yang sama.. dah naik muak nak menjawab sebenarnya.. ce carik isu lain yang lebih mencabar.. hahaha~ produk Shaklee HALAL ye anak-anak.. Kak Siti pun ISLAM dan tau mana halal dan haram.. kan mencari yang halal itu fardhu.. produk Shaklee telah mendapat pengesahan halal daripada Islamic Service of America (ISA) dan telah juga mendapat pengiktirafan dari JAKIM..

KLIKsini untuk semakan..





KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE

Nih yang ramai suka ni.. PENJIMATAN dan BONUS tunai.. kan? kan? hee~ korang akan dapat penjimatan sehingga 20% untuk satu satu produk dengan pembelian harga ahli dan paling best setiap pembelian, korang akan dapat UV (point) dan PUV lagi banyak korang beli lagi banyak penjimatan, lagi banyak point, lagi banyak boleh redeem cash !!

APA LAGI KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE NI ?

Sudah tentu korang akan dibimbing dari A - Z, dari harga, kira point, manfaat produk, kegunaan produk dan isu-siu kesihatan.. kalau mana nak mulakan perniagaan, Kak Siti akan serapkan korang ke support group yang memang aktif 24 / 7..

Majoriti dalam kumpulan Kak Siti adalah wanita bekerja dan suri rumah yang mempunyai anak kecik.. jadik.. untuk datang ke kelas / meeting setipa hari / malam adalah sesuatu yang mustahil.. kan ? hee~ kami bukan TIPIKAL MLM yang ade kat luar sana yang nak kena g meeting malam tak boleh bawak anak-anak.. tapi kami dalam keluarga Shaklee sangat menekankan FAMILY FIRST dan kebanyakan aktiviti / kelas pun dilakukan pada hujung minggu.. dan dah tentu lah boleh bawak anak-anak..

eh!! kak Siti pun family type kot.. mana boleh tinggalkan anak-anak dan suami.. mesti nak hangkut jek mana pergi..

Melainkan kalau korang mintak kelas secara personal, in shaa Allah.. kita boleh set masa yang sesuai untuk jumpa.. kalau tak memang semua dihujung jari jek a-- hee~



Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

·        Selamat
·        Semulajadi
·        Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh.

Shaklee Difference: Always Safe, AlwaysWorks, Always Green.


Mengapa daftar bersama saya?

Sekarang korang dah taukan kenapa Siti pilih Bisnes Shaklee, Jadi ambil peluang ni dan jangan tunggu jom daftar ahli bersama team Siti sambil2 kita jana income kita boleh bersilaturrahim.

Siti merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, Siti juga mempunyai team yang sangat  membantu dan bekerja sama untuk kita naik bersama2 serta lebih mementingkan . Hubungi Siti agar Siti boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Siti juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran

Anda boleh memilih untuk membayar secara tunai semasa penghantaran. Tunai semasa penghantaran boleh diadakan di sekitar Gombak, Selayang, Serendah, Batang Kali, Ulu Yam dan kawasan sekitarnya.

Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Ambank, Bank Rakyat atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.


Sekiranya anda berminat untuk menjana income sehingga 5 angka sebualn dan ingin mendapatkan kesihatan yang terbaik bersama vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya di 017 – 296 6182 untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda setelah anda sign up sebagai ahli keluarga kami.


Pilihan di tangan anda buatlah pilihan yang bijak. saya sedia membantu.


KLIK UNTUK TEMPAHAN SEGERA



Atau



Email : rahmahjoe@gmail.com


Call / SMS / Wasap ke :  017-296 6182 atau 018-2796090


Sekian
Salam sayang dari saya,
Siti Rahmah Abdul Rahman



***Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan dan mencegah sebarang penyakit

Ulasan