Peppermint Ginger Plus Shaklee Bantu Buang Angin Dalam Badan dan Elak Angin Kembali Semula


Assalamualaikum…

Ada tak siapa-siapa yang selalu mengalami situasi cam kat bawah ni..? 

“Kerap betul saya ni buang angin, kadang malu je terbuang angin di khalayak ramai”


”Saya ni kalau sedawa lepas makan memang kuat bunyi nye.., kadang2 bukan lepas makan pun saya sedawa, keadaan saya ini sememangnye kurang menyenangkan orang disekeliling saya..bagaimana saya nak atasinya ye?”


“Badan saya kerap rasa sengal2 sakit2 bisa2..ada tak ubat nak hilangkan angin yang buat saya sakit ni.."


“Saya sedang berpantang, ada cara tak untuk saya buang angin dengan cara mudah tanpa perlu saya minum air rebusan yang bertujuan untuk buang angin dalam badan..sebab saya tak tahan nak minum air yang kelat2 tu..mesti terkeluar balik”


Mesti ramaikan yang cam tu.. biasanya kalau anda mengalami situasi seperti di atas apa yang akan anda lakukan? Urut? Sapu minyak panas? Minta seseorang tumbuk-tumbuk bahagian yang sakit tu? Atau cam ne?

Jom saya share cara saya buang angin J




Cara mudah buang angin dari badan dengan Halia.

Cara tradisional adalah meminum teh halia bagi menghilangkan angin dalam badan. 

Halia memang senonim dengan masalah angin ni. Menjadi satu petua dulu2, minum air halia jika perut kembung. 

Kalau lepas bersalin, hidangan air halia ini memang wajib diminum untuk membuang segala angin dalam badan..tapi tak semua orang boleh minum air halia ni macam tu je kan..saya la tu hihihi…Jadi bagaimana cara untuk mengatasi masalah sedemikian.

Peppermint Ginger Plus Shaklee membantu membuang angin dan seterusnya melegakan sistem penghadaman di dalam perut.

Pudina pula menggalakkan proses penyerapan nutrisi halia terbabit disamping menyamankan perut kita.

Kelebihan Peppermint Ginger Plus Shaklee

1.    Memberikan kelebihan pada otot perut untuk melancarkan sistem penghadaman

2.    Mempunyai rasa pudina yang memberikan kesegaran kepada kita yang mengambilnya.

3.    Boleh diambil oleh mereka yang selesema kerana kita akan berpeluh untuk menghalang daripada dijangkiti demam.

4.    Menghilangkan ketidakselesaan perut yang terjadi akibat salah makan.


Siapa yang memerlukan Peppermint Ginger Plus Shaklee

1.    Ibu mengandung yang mengalami masalah loya yang teruk atau morning sickness. Boleh dicampurkan dengan madu suam bagi menghilangkan pening tersebut.

2.    Mereka yang selalu kembung perut dan sukar membuang angin. Boleh diambil dengan teh lemon atau teh biasa untuk menyenangkan proses membuang angin.

3.    Mereka yang menghadapi masalah gastrik. Dinasihatkan mengambil makanan mengikut waktu untuk mengelakkan sakit gastrik menjadi teruk. Boleh juga diambil bersama ESP yang mengandungi Protein yang tinggi bagi membekalkan tenaga berterusan kepada kita. 

4.    Mereka yang menghadapi masalah percernaan dan selalu sakit perut.

Apa kata mereka yang sudah mencuba?




Ini adalah di antara mereka yang berpuas hati..kalau di google..memang banyak lagi..

Bagaimana untuk mendapatkannya?

Pilihan ditangan anda buat lah pilihan yang bijak.

KLIK UNTUK TEMPAHAN SEGERA




Atau

Whatsapp “Ginger” ke 017 2966182


Sekian

Salam sayang dari saya,
Siti Rahmah Abdul Rahman


Ulasan