PENGEDAR SHAKLEE KUALA LUMPUR DAN KAWASAN BATANG KALI , RAWANG , SERENDAH , ULU YAM DAN SEKITAR SELANGOR





Assalamualaikum Hai! Saya Siti Rahmah atau lebih mesra dikenali sebagai Kak Siti. Saya adalah Pengedar Shaklee kawasan Batang kali, Rawang, Serendah, Ulu Yam dan Kawasan-kawasan sekitarnya.



Hubungi saya di nombor 017-296 6182 (Siti) sekiranya anda berminat nak beli atau nak tahu pasal shaklee dan vitamin-vitaminnya.



Anda mesti nak lebih nilai untuk setiap produk Shaklee yang anda belikan? jangan risau setiap kastemer saya akan akan diberi konsultasi eklusif seperti pakar nutrisi secara percuma untuk anda dapatkan kesan yang cepat dan terbaik.

Sebab itu, sebagai Pengedar Shaklee yang terbaik dan terlatih, saya akan ajar anda cara pengambilan vitamin yang betul dan pantau kesan yang anda rasa.

kenapa saya kata saya adalah Pengedar Shaklee yang terbaik dan terlatih? jom saksikan gambar-gambar dan video di bawah.















Dah tengok? ya inilah yang menjadikan saya pengedar shaklee terbaik. kerana shaklee bukan sahaja membuat kajian dan pemantauan terhadap produk-produk mereka sahaja malah Shaklee juga melatih pengedar-pengedar mereka agar setanding dengan kualiti produk yang dihasilkan. 

Konsultansi & Cara Makan Yang Betul


Seperti yang saya katakan tadi, setiap pelanggan yang membeli vitamin shkalee dari saya akan diberi konsultasi eklusif. Jadi untuk itu saya akan pastikan setiap dari anda faham tentang:

Ø Punca masalah yang anda hadapi.

Ø Kenapa produk itu dipilih.

Ø Apakah produk- produk Shaklee yang bagi kesan yang lebih cepat untuk masalah anda.

Ø Cara pengambilan produk yang betul dan menjimatkan.

Ø Kesan- kesan baik pada kulit dan kesihatan dari produk yang anda ambil. dan

Ø Tips kesihatan dan gaya hidup yang sihat yang perlu diamalkan.


Jadi, untuk memastikan anda dapatkan semua manfaat diatas dan konsultansi tepat dari saya jom hubungi saya segera di talian 017-296 6182 (Siti).


Wassap 017-296 6182 ( Siti ) 




Kenapa Bayar Lebih



Kenapa anada perlu bayar harga ‘markup’? sedangkan hanya dengan sekali bayar keahlian, anda boleh dapat macam- macam kelebihan dari Shaklee.

Antara kelebihan sebagai ahli:

Ø Diskaun 15% – 33%

Ø Promosi bulanan (Lagi murah dari harga ahli)

Ø Promosi voucher dari belian produk promosi.

Ø Kelas ‘Health & Wellness talk’ percuma tentang kesihatan dan kecantikan daripada pakar.

Ø ‘Cash Bonus’ dari belian yang melebihi 150 points (Lebih kurang RM500)

Ø Untung runcit dari belian kawan- kawan yang oder dari anda.

Ø ‘Cash Bonus’ dari belian ahli yang mendaftar dengan anda.

Setelah anda mendaftar, anda juga berpeluang untuk menjadi pengedar vitamin Shaklee seperti saya dan juga boleh menjadikan ia sebagai pendapatan tambahan keluarga.  

Walaupun selepas menjadi ahli, servis penghantaran saya dan konsaltasi ekslusif adalah seperti biasa.

Tempahan 

Jangan lupa ya. Kalau nak produk Shaklee mesti hubungi saya 017-296 6182 (Siti).

Konsultasi Percuma Tentang Produk Shaklee

Singgah di FB  saya untuk mendapatkan banyak lagi mengenai product Shaklee Kliks disini : Laman sosial Facebook

Pilihan ditangan anda buat lah pilihan yang bijak. saya sedia untuk membantu.


KLIK UNTUK TEMPAHAN SEGERA

Atau

Whatsapp ke 0172966182

Sekian

Salam sayang dari saya,

Siti Rahmah Abdul Rahman



Carian berkaitan:

Ulasan