Bagaimana Vivix Melawan Kanser?

Ajaib? Bukanlah. Ini berdasarkan kajian saintifik yang telah dilakukan, berdasarkan bahan-bahan yang terkandung di dalam Vivix. Dan juga atas keizinan Allah swt kepada hamba-hamba-Nya yang berikhtiar.

Gabungan 4 bahan utama yang terdapat di dalam VIVIX menyebabkan kandungan reveratrol Vivix 10x ganda lebih tinggi daripada resveratrol Muscadine Grape itu sendiri. Itulah sebabnya Vivix menjadi powerful dalam menetang kanser, tumor, foli dan juga punca kanser seperti radikal bebas.

Selepas semua unsur kanser dan radikal bebas sudah hilang, barulah sel-sel dalam badan dapat berfungsi dengan normal. Sel-sel yang tidak sihat juga akan CEPAT diganti dengan sel-sel baru yang lebih sihat. Sebab itu, apabila kita mengamalkan Vivix, kita akan lambat nampak tua, lebih sihat dan bertenaga sebab sel-sel yang berkerja di dalam badan kita adalah sel-sel yang baru dan sihat.

Selepas sistem aliran darah sihat kerana tiada gula yang berlebihan, maka arteri tidak akan tersumbat kerana kolestrol. Ini akan menjadikan jantung sihat, otak pun sihat, buah pinggang berfungsi dengan baik an tiada diabetis atau lain-lain penyakit kronik.

Gabunagn 4 ramuan ini juga merangsang sum-sum tulang untuk menghasilkan sel-sel darah putih yang lebih sihat dan kuat untuk melawan sebarang jangkitan. Sebab itu sistem imun kita semakin kuat dan sihat.

Apa Kata MEREKA yang Sudah Mengamalkan Vivix?








Ikhtiar dengan Vivix, dengan Kos Serendah RM500.00!

Mahal?

TIDAK!

Cuba awak lihat rajah kos bagi penyakit-penyakit kronik di bawah ni.


Anggaran Kos Perubatan 2013
Itu rajah tahun 2013, 5 tahun sebelum tahun ini. Tahun 2013 masih bebas SST. Tambah lagi 10% dari kos perubatan yang ditawarkan. Mau terjerut leher, tak keluar suara, tak tidur malam mengenangkan kos perubatan yang makin menggila!

Dengan Vivix, awak hanya perlukan modal RM 500 sebulan. Setahun hanyalah RM 6000 sahaja tau, jika dibandingankan dengan kos yang berpuluh-puluh ribu yang awak kena keluarkan sekaligus!

Yang mana anda nak?

Pilihan ditangan anda buatlah pilihan yang bijak. Saya sedia membantu. 

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pembelian.. 

Email : rahmahjoe@gmail.com
Call / SMS / Wasap ke :  017-296 6182 atau 018-279 6090

Sekian

Salam sayang dari saya,

Siti Rahmah Abdul Rahman


 ***Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan dan mencegah sebarang penyakit

Ulasan