TIPS BAKAR LEMAK DENGAN ANGGUR

Siapa nak KURUS?? Angkat tangan! eh saya nampak tu. Jangan sorok² dan jangan malu².

Mesti u all mencari² tips KURUS yang berkesan kan? Mesti dah tak tahan punya sebab baju² lama dah sempit. Bila nak beli baru susah pulak nak fit saiz tu. Bukan sikit tempat yang sang LEMAK berkumpul. Lengan, belakang badan, paha, sampai ke dagu.. Aaaaaaiiiisss stresss.

WAIN MERAH MUNGKIN MEMBANTU MEMBAKAR LEMAK.

Uih mak kau biar betul ni nak minum wain merah. Bukan ke itu haram disisi islam??

Eh bawa bertenang semua. Wain merah yang saya maksudkan ni bukan sebarangan taww wain merah ni dijamin 100%halal.

Menurut pengkaji dari Oregon Stat University, minuman jus anggur merah @ wain merah yang diminum dalam kuantiti sederhana boleh meningkatkan kesihatan individu yang mempunyai masalah berat badan dengan membantu mereka membakar lemak dengan lebih efektif.

Dengan kadar gula yang rendah, serta kalori yang tidak tinggi, wain merah mampu untuk menjaga berat badan tubuh anda dan juga dapat membantu untuk mencegah serta mengendalikan obesitas yang anda alami.

Anggur, yang merupakan bahan dasar pembuatan wain merah ini juga memilki serat yang tinggi. Oleh itu ia dapat menjaga kesihatan pencernaan serta dapat membantu anda mencegah munculnya berbagai macam gangguan pencernaan seperti sembelit dan juga diare.

Nak tahu lebih lagi? jom borak²...nak tulis sampai ke mggu depan pon xkan habis menaip..huhu jom pm saya sekarang di 017-296 6182.

Ulasan